Participatie en klantvriendelijkheid

Dienstverlening op uw maat

We zetten in op een dienstverlening op jouw maat. Deze dienstverlening start niet bij ons, maar bij jou. Waarnaar ben jij op zoek? Hoe kunnen wij jou daar bij helpen? Er komen meer digitale loketten en platformen zodat onze dienstverlening beschikbaar is waar je ook bent. En er komt een ombudsdienst voor al jouw vragen, meldingen, klachten.

  • Digitale loketten en platformen: 100 000 euro
  • Ombudsdienst: nog geen concreet budget voorzien

  • 2020 - 2021 - 2022 - 2023 - 2024 - 2025

Ideeën uit Pop-up
  • Pop-up 💡

    ongeveer 1 maand geleden

    De termijn van een bouwaanvraag moet bekeken worden. Een meer persoonlijk aanpak is zeer gewenst.

  • Pop-up 💡

    ongeveer 1 maand geleden

    Communicatie en organisatie van het evenementenloket kan beter.

  • Pop-up 💡

    ongeveer 1 maand geleden

    Graag een ambtenaar om de verenigingen te ondersteunen en mee te coördineren via de adviesraden. Bv.: een vereniging moet stoppen door een gebrek aan vrijwilligers (voorzitter, secretaris, penningmeester) en door de hoge leeftijd van de leden. De ambtenaar zou mee de praktische dingen kunnen doen (administratie).